środa, 9 maja 2018

Jeszcze jedna porcja planów

I ponownie Andrzej Miszkurka przedstawił 'najbardziej prawdopodobny plan' od lipca do października. ;)

4 lipca:
Richard Morgan - Zbudzone furie

18 lipca:
Miles Cameron - Plaga mieczy

20 lipca:
Brandon Sanderson - Biały piasek 2

27 lipca:
Jeff VanderMeer - Zrodzony (UW)
Lucius Shepard - Piękna krew (UW)

1 sierpnia:
Dan Simmons - Triumf Endymiona (Artefakty)
Michael J. Sullivan - Wieża koronna
Michael J. Sullivan - Róża i cierń
Michael J. Sullivan - Śmierć Dulgath

22 sierpnia:
Neil Gaiman - Ocean na krańcu drogi
Neal Stephenson - Epoka diamentu

31 sierpnia:
Kim Harrison - Za kilka demonów więcej

5 września:
Anthony Ryan - Cesarstwo popiołów
Charlaine Harris - Miasteczko Midnight

19 września:
James S.A. Corey - Wrota Abaddona
John Gwynne - Zawiść

28 września:
Tui T. Sutherland - Przebudzenie Luny

3 października:
Mark Lawrence - Szara siostra
Ray Bradbury - Kroniki marsjańskie/Człowiek ilustrowany/Złociste jabłka słońca (Artefakty)

5 komentarzy:

  1. Na tego Sullivana się czaję :) I na Lawrenca, ale pierwszy tom mam jeszcze do nadrobienia. Nad UW się zastanowię, a Artefakty pewnie kupię :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Bradbury'ego to trzeba szarpać ostro! Kroniki to najpiękniejszy zbiór opowiadań, jaki czytałem. Najpiękniejszy. Nigdy się tak nie wzruszyłem przy książce, a Ray potrafił to zrobić jednym opowiadaniem 2-stronicowym. Poza tym te "Kroniki" co u nas są to okrojona wersja, Mag wydaje w końcu pełną + dwie dodatkowe rzeczy, w tym zupełnie nowe dla Polaków "Złociste jabłka słońca".

      Usuń
    2. O, super, wiem już, że to pewniak dla mnie w takim razie ;)

      Usuń
  2. Artefakty, UW, Sanderson, Gaiman...
    Chyba łatwiej byłoby wypisać to czego nie kupię. ;)
    Acz i w tych pozycjach nie jestem w 100% pewna swojej decyzji. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nawet nie piszę ile dla mnie, bo musiałbym właśnie bardziej napisać, co nie dla mnie. :P

      Usuń